Орієнтовна схема самоаналізу
1. Чи відповідає мій урок програмі? 2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання? 3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням? 4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні? 5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались внутрішньопредметний і міжпредметний зв'язки? 6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи були вдалими вибір і поєднання? 7. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи були вдалими їх
...
Читать дальше »
Категория:
Вчителям
|
Просмотров:
2300
|
Добавил:
куку
|
Дата:
13.10.2011
|
|