ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
1. Доскональне вивчення програм з математики, фізики та
інформатики;
· науково - методичних листів про викладання математики та фізики;
· нових навчальних посібників, програм та забезпечення їх успішної реалізації.
2. Удосконалення уроку - основної форми навчання і виховного
процесу на основі використання досягнень психолого -
педагогічної науки і передового педагогічного досвіду.
3. Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів.
4. Використання різних форм та методів позакласної роботи з математики, фізики та інформатики.
5. Вміле використання матеріалів статистики на уроках фізики,
математики та інформатики.
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
Проблеми над якими працюють члени методоб¢єднання.
Десятнюк Раїса Андріївна
Шляхи активізації творчої діяльності учнів при виконанні
домашніх завдань.
Подима Василь Юрій
Удосконалення методики проведення уроків
інформатики в 9-11 класах.
Хохлюк Інна Григорівна
Інтерактивні методи навчання на уроках хімії та біології
Боблян Алла Василівна
Розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності на уроках
математики
Марчук Зоя Олександрівна
Взаємозв’язок людини і природи, запобігання негативного впливу на
навколишній світ
ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ
ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ
Л. Руновська
Геометричний спосіб доведення нерівностей.
Н. Войналович
Прикладні задачі та математичне моделювання.
Н. Пастернак
Формування поняття середнього значення
фізичної величини.
Л. Дідик
Пізнання через фізику.
М.І. Жалдак
Комп¢ютер на уроках математики.
О. Рудик
Олімпіада з основ інформатики та обчислювальної
техніки в Київській області.